maandag 19 september 2011

Nieuwe vulling voor vaas (3)

Zo, het is weer tijd voor een nieuwe vulling van mijn hoge glazen vazen! Haal zo de herfst in huis! 's Morgens met Chica (de hond) even naar het bos gegaan en mijn plastic tasje gevuld met eikeltjes, besjes en dennenappels. Thuis alles gesorteerd (doe dit wel buiten, want er komen ook allerlei beestjes uit het bos mee ;-)), de eikeltjes heb ik even afgespoeld onder de kraan en afgedroogd en daarna in de vazen gedaan. De houtsnippers heb ik gekocht bij Intratuin en had ik nog over van de vulling uit deel 1 (klik hier om de vulling van deel 1 te zien) En zie het resultaat.... helaas worden de eikeltje wel al na een paar dagen bruin. Maar ook dat geeft een mooi effect, toch?!


Met wat boomschors, besjes en eikeltjes ook een bord opgemaakt voor op de salontafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...